2013年9月28日 星期六

IFC垂吊環保聖誕樹



yahoo blog 原誌日期:2007-12-24




全港最巨型 垂吊環保聖誕樹

香港國際金融中心 IFC 商場向來以簡約型格兼高尚為賣點今年聖誕,IFC 商場為你帶來一個綻放藝術品味的聖誕魅影。一棵開埠以來最巨型的垂吊聖誕樹IFC 商場中庭半空非凡地橫跨整個商場。這棵不著地的聖誕樹高達 40 1 年的時間進行構思、研究發展以至製作安裝,共採用了 800 多條繩索吊在半空,並由 2 萬件吊飾物所組成,繩索總長度達 1 萬 5 千米,設計意念跟商場其他的懸垂藝術品同出一轍。整棵樹所採用的裝飾材料更可作循環再用,算是為環保出一分力。據悉展期完畢後還會將它運到內地商場繼續擺放實行循環再用


展出日期 : 2007 11 22 日至 2008 1 2 日。
地點 : 香港中環國際金融中心 IFC 商場 一 樓平台中庭


(剪輯資料)


 
垂吊環保聖誕樹

 
樹上天窗

 
垂吊裝飾

 
  懸掛絲絮

 
密密掛飾

 
樹下燈粒

 
音樂表演

 
商場通道

 
商場花樹

 
花樹金球

 
裝飾金鹿

 
大堂花樹

 
樹下小童

 
中庭電梯

 
香港站入口

 
香港站天花

 
中環香港站


.
.

>>>>>>>>>
    • 班長    20071227
    •             今年聖誕太多嘢要做啦,走走嗒嗒,都無咩時間走訪各大商場,欣賞佢地既聖誕裝飾,幸好有你踏破天涯無覓處,影咗咁多靚相俾我地睇,謝謝分享!

回覆 南朗 L J     20071227
                         呀...班長, 時間既時間, 你我都一樣一日得咁多架 ! 只是我隨緣路過商場地帶,於是機不可失, 5~10分鐘出來拿拿臨一於影低佢至算,其後再趕工....趕得切聖誕之前post上來之嘛 !
.
.


沒有留言:

張貼留言