2013年9月28日 星期六

富貴吉祥-金牛賀年


yahoo blog 原誌日期:2009-1-24




富貴吉祥的金牛陣

2009年農曆己丑牛年」的來臨,銅鑼灣時代廣場在露天場地佈下金光閃閃的金牛陣,名為「富貴吉祥金牛陣」,內有 28條高低不一的通花金柱,耀眼生輝,而柱邊設有共計 18 張金牛座椅任你試坐留影,讓到坐的市民吸納金牛座椅的旺氣之餘,更希望吉祥金牛能為全港市民帶來好運。

時代廣場正門亦有一對「如意吉祥生意興隆」的巨型對聯,二樓大堂設有 5 高、直徑闊 11 的「聚寶金堂」,過千牡丹圖案的中式金網牆身及內有 14 呎高的大桃花。

雖然鼠年面對金融海嘯的影響,全港很多商戶的生意額不甚理想,但時代廣場於 2008年的生意額依然出色。故此,對其今年的零售市道審慎樂觀,預期牛年的營業額升幅會有所升幅。今年新春更花費 300萬元進行推廣,將露天廣場化身為「富貴吉祥金牛陣」。在開幕禮上,邀請有兩位嘉賓、金牛財女與運財童子將身上寫上代表金融海嘯、禽流感、熊市等的「衰鼠」,用「金掃把」掃走,並由財神送上金元寶、揮春及大利是封,寓意送走不如意的事,一起送舊迎新。


(剪輯資料)



 
時代廣場


 
花圃金柱


 
花圃長廊


 
金牛陣地


 
金牛座椅


 
座椅圖案


 
金花牛頭


 
特闊孖椅


 
孖椅通道


 
長長地氈


 
紅氈長路


 
到坐客人




 
鐘樓小牛


 
通花高柱


 
靖人簽名


 
簽名字樣


.
.

>>>>>>>>
    • asdf001997     2009127
    •                       拜個年! 祝你 行大運, 事事 如意 !! 喜恭

回覆 南朗 L J     2009128
                         大家咁話啦! 託你的 如意 , 今日真係行咗,又轉咗個小運咁啦! ! 亂咁行居然撞正...今日係免費門票可以入去 個孫...館睇野! 慳咗 10 !
 
>>>>>>>>>
    • 班長    2009125
    •            今日係年三十,我牛大哥提早出嚟同大家拜個早年~ 祝你新年快樂,身體健康,財色兼收!

回覆 南朗 L J     2009125
                         牛大哥! 早晨先...但我鍾意係金牛呀......重係六六大順,六六有來,六六無窮果隻呀! ...... 哈哈!
.
.

沒有留言:

張貼留言