2013年9月28日 星期六

時代廣場-倒數準備


yahoo blog 原誌日期:2007-12-31




時代廣場除夕倒數    京奧煙花賀新年 
         
穩佔香港新年倒數地標的銅鑼灣時代廣場,今年除夕將因 08 奧運而具有特別意義。除夕之夜,市民在時代廣場的倒數活動,可實現京港兩地連手之夢,與北京同步上演歡慶迎奧運倒數活動。已連續舉辦 第14 年新年倒數的時代廣場,今年除夕活動特別舉辦全港倒數 2008 迎奧運 ,活動將於除夕當晚 9 時開始,透過中央電視台同步直播全程。

時代廣場於除夕慶祝活動增添奧運元素,今年主題為「倒數迎奧運」,以迎接明年的北京奧運及本港有份合辦的馬術項目。今晚 9 時會先舉行「萬人同迎奧運年」倒數開幕禮,率先發放約 15 秒煙火,倒數開始時,則會綻放合共 40 秒的大型煙火,在踏入 20080 0 分,除亮起「Happy New Year 2008」燈外,首次加入風火輪煙火配合奧運 5 環徽號的效果。屆時萬名市民將穿上奧運吉祥物福娃手套及一眾奧運金牌選手,與大會的奧運 5 色醒獅隊一同在「四喜臨門」、「京港雙輝」等多組圖案的煙花效果中,同唱奧運歌「We Are Ready」,迎接 2008 奧運年。

 
除時代廣場倒數和維港兩岸幻彩香江等傳統迎新年活動外,國金二期將首次舉行 亮燈倒數煙花盛會,倒數儀式於踏入 08 年前最後數十秒內進行,國金二期外墻燈飾將由大廈中層開始至頂樓逐步亮起,國金面向維港的兩邊同步發放煙火配合。屆時全球將有至少 13 億人透過電視與香港同樂,共同迎接 2008 年到來。


( 剪輯資料 )



 

時代廣場除夕的倒數節目在準備中……本文發表尚有6.5小時迎倒數 !

 
迎接 08



 
 倒數裝飾



 
 廣場電視

      
                 
祝各位 2008 新年快樂及 BLOG 業進步 !



.
.

>>>>>>>>
    • 班長    200813
    •             今日聽電台節目,有口痕友話國金今次打錯算盤,因佢放一放煙花,花費大之餘,更將啲人流推哂過九龍嗰邊,搞到香港島一帶人少咗,即使話喺國金消費既人少好多,呻笨!

回覆 南朗 L J     200814
                         國金商場損失一晚既收入事小, 國金放煙花既知名度係國際上尤其中國咁大, 當晚等於賣晒廣告通知全球, 佢今次參與倒數其實精個鬼至啱 !
 
>>>>>>>>>>
    • 班長    200813
    •            早知同你一樣去時代啦,國金既倒數煙花真係笑大人個口,好失望!

回覆 南朗 L J     200813
                         根據我的經驗, 看同時顧及影煙花相, 和只單純係觀賞煙花可以有不一樣的心情 !
                           
顧住影佳作當然會失望很多啦 ! 當中真係可以感受少好多野架 !
                           
有什麼需要改善速去信國金啦 ! 來年相信必定好睇好多 !
.
.

沒有留言:

張貼留言