2013年9月26日 星期四

舂坎灣-舂磡角泳灘


yahoo blog 原誌日期:2008-6-27




舂磡角泳灘及郊遊公園

舂坎灣位於香港南岸中部近舂磡角,在赤柱的環角道經赤柱觀音寺後,左轉彎入舂磡角道的斜坡路向下走至巴士站迴旋處,即見有 3 條分叉路,選右邊舂磡角泳灘道,在御濤灣別墅對面有石級直下達舂坎灣的郊遊公園及泳灘。

舂坎灣是一個海灣,左邊遠處為南丫島,近處與銀洲小島相對,灣內的舂磡角泳灘,環境相當清靜,即使炎夏季節泳客也不多,是小學生組隊郊遊燒烤的好去處。該泳灘現時是康樂及文化事務署轄下管理的泳灘之一,設有更衣室淋浴設施,及救生員值勤,並設有燒烤區及遊樂公園。

舂坎角海灘道入口的御濤灣別墅為一排 5 幢獨立洋房正門面向西南舂坎灣及海灘遠望銀洲島和南丫島東南方還可清楚望見海洋公園跳樓機、觀景塔、摩天輪等。每戶設獨立私人花園、天台花園及露台,露台面積達 54方呎,天台更廣達 1,238呎。為該區內近 6 年首個罕有的豪宅新盤。


(剪輯資料)


 
入泳灘道



 
高級洋房


 
御濤灣樓


 
下走石級


 
俯視公園


 
 公園美景


 
 學校郊遊


 
圓形球場


 
 石製波檯


 
公園小徑


 
兒童地帶


 
通天涼亭


 
圓頂中空


 
沙灘入口


 
沙灘招牌


 
 風景秀麗


 
沙灘老樹


 
 沙灘禿樹


 
更衣浴室


 
燒烤坐位

.
.

>>>>>>>>>
    • Ballston     2011318
    •                  感謝樓主的分享喔! 我坐過了赤柱路線,想分享最近改動的。 6/6A號不到,要乘6X/66才到 舂坎角海灘分站。 63/973已改線,不停 舂坎角海灘分站。 乘客要在 舂磡角道、環角道交界下車,往下步行3分鐘抵達該站。
>>>>>>>>>>
    • Zoe      2010823
    •            請問這泳灘有冇locker可以租用放貴重的物品呢?
>>>>>>>>>>
    • SkyBlue      2009116
    •                  唔該晒!
                         
      咁都好方便,可以帶埋佢好了....
  • 回覆 南朗 L J        2009116
                  想埋帶邊個呀? 係咪你的洋娃娃呀?
>>>>>>>>>>



    • SkyBlue      2009115
    •                   想問下中環交易廣場開出嗰d 66A6X巴士線去唔去到架?見到環境咁靚,又有遊樂場想帶BB去,不過攞住大袋佢d物品又車仔,交通要方便d先得...

回覆 南朗 L J      2009115
                 66X, 可以直接落到舂坎角海灘道既迴旋處下車, 然後行最右手邊豪宅既短斜坡路, 好快就到個下梯口就是啦!
                6A
就要在赤柱峽道和環角道交界處,一見到惠康超市及消防局就好下車啦! 然後直向前行有好明顯既斜路落舂坎角海灘迴旋處,到達後參考上題既行程啦!
 
>>>>>>>>>>
    • 班長      2008630
    •               依個灘有樣好,人跡罕至,鍾意點曬太陽或游水都唔會太受干擾,無他的,交通上無咁方便,只得一條小巴線由柴灣開出,但班次較疏

回覆 南朗 L J      2008630
                           我都好鍾意呢個海灘,貪佢夠晒清靜兼景靚,交通都好方便喎! 搭親巴士都駛咗落去,再轉反上來至去赤柱總站呀! 重好多條巴士線潻, 中環, 灣仔,尖沙咀都有路線,平日我會搭北角線63號入去到灘口站! 班次就30分鐘一班, 先計好在總站開出既時間至到你要搭果個站,就唔使等咁耐 ! 假日就去登龍街搭小巴, 15分鐘就到赤柱監獄呀! 哈哈! 我唔係探監呀 ! .......
                             
所以順道介紹埋....舂坎角景點 ! good !
.
.

沒有留言:

張貼留言