2013年9月24日 星期二

港島東區-東華東院


yahoo blog 原誌日期:2007-11-6




東華東院簡介

東華三院創立的東華東院,已有約 78 年歷史。自 1929 年正式啟用以來,東華東院一直為港島東區的居民提供住院及門診醫療服務。 1991 12 月,東院正式加入醫院管理局,1993 年加入港島東聯網。 1999 2 月,東院成立了港島東區首間綜合性復康日間醫院正式啟用。 2001 2 月的綜合社區復康中心及 2004 3 月的心臟復康及資源中心分別投入服務,為非住院病人提供一站式專科復康治療服務,是港島東醫院聯網的主要復康醫療中心。

現時東院主要設有眼科(東華三院盧家騶眼科紀念中心)、內科、老人科、復康科、糖尿科和矯形及創傷科的住院及專科門診服務。

除了一般醫療服務外,東院附設有基督教院牧部、病人資源中心、婦女健康普查部、糖尿病中心牙科診所及中醫藥臨床研究服務中心,亦積極與社區團體合作,舉辦共同護理計劃、健康講座和各類外展活動,加強推廣市民大眾的健康知識,促進社區健康。


地址 - 東華東院位於銅鑼灣之幽靜區,側鄰香港大球場, 5B 號巴士西環堅尼地城至銅鑼灣東院道循環線(直達)



東華東院舊翼



舊翼大堂



遠眺東華東院眼科醫院



內科部 - 及復康日間醫院

東華東院內科部為巿民提供門診、住院及日間醫院服務,同時亦積極發展復康服務。東華東院秉承東華三院救病拯危,贈醫施藥之傳統,提供「免費」普通科及一般專科門診服務。住院及藥物收費均刊登於憲報之內。

作為港島東區主要的復康醫療中心,東院復康科與東區尤德夫人那打素醫院一直保持緊密的聯繫,提供多元化的專科復康服務。部門透過完善的復康計劃,協助病者盡其能力回復功能上的獨立,增強其自我照顧能力,並早日重新適應社會生活。


( 剪輯資料 )




康復日間醫院



康復花園



天台花園

.
.

>>>>>>>>>
    • ROSE貓貓     2008213
    •                      什麼止痛藥,可以同胃藥一齊吃啊
                          
      但係我骨折係到痛,如果又唔吃時候
                           我會更加好痛,巴士上唔好,還好麻煩
                          
      物理冶療又做過,醫生話沒有問題
                          
      但係真係好痛的時候,又要入伊利沙伯醫院至2

回覆 南朗 L J     2008213

              吃止痛藥雖然唔會好,但不吃的話更加唔會好, 因為骨折既止痛藥含有消炎成份,藥力比普通既散熱性止痛藥好強,如必理痛, 散利痛等等, 骨折既止痛藥通常都會令腸胃弱的人胃痛及更強的其他副作用,: 眼瞓,頭暈等等, 所有會胃痛的人更加需要連胃藥一起吃這種消炎止痛藥 !
物理治療需要做10次為一個療程, 通常23個療程必好,骨折既部份需要小心呵護, 如上下樓梯等需要借助手杖扶持, 才不致令傷口惡化, 回家後及痛極時可用暖水袋熱敷去舒緩痛楚, 或可到健康產品中心處購買遠紅外線既熱敷墊用, 又或者買遠紅外線既護足踝日間護足, 可保足患不致再度扭傷 !
>>>>>>>>>>

    • ROSE貓貓     2008213日上
    •                      多謝你們回應我
                          
      我已經吃了很多止痛藥,醫生話會對胃唔好
                           我最近腳眼好痛多久啊
                           據我所知, 骨折痛的康復除了要吃消炎止痛藥外, 還要做物理治療至快好得番 ! 東華東院現時仍有骨科部, 但只限舊症...

回覆 南朗 L J     2008213

                           據我所知, 吃消炎止痛藥連吃飽飯後吃都有胃痛的話, 應該問醫生另取胃藥連埋止痛藥一起吃就會好好多, 或可以自行到藥房配胃藥都得 !
東華東院的舊症既意思即係以前未取消骨科門診時已診視過的病患者, 其後因為資源問題更改了程序. 東華現時骨科部已轉移至聯網醫院既灣仔街市對上既律敦治醫院, 可以到該處睇普通科, 醫生或會轉介至律敦治骨科部再診, 又或者會再轉介至東華東院更好 !
腳眼好痛, 可以試吓目前好流行既矽膠鞋跟墊, 可以卸去你的體重而令你的足跟無咁痛, 還要應該換吓對新鞋, 注意鞋跟高要有吋半至二吋, 你會發覺對腳會好好多, 有朋友試過更不藥而癒潻 !!!
>>>>>>>>>>>

    • ROSE貓貓     2008212
    •                       我好知道我的骨折痛有關問題
                            
      我腳好痛,好慢慢行上任何交通共具
                            
      腳又痛
                            
      胃又痛
                            
      我已經辛苦我媽媽好多錢看伊利沙伯醫院
                           
      骨科,腸胃科等覆診

回覆 南朗 L J     2008212
                           據我所知, 骨折痛的康復除了要吃消炎止痛藥外, 還要做物理治療至快好得番 !
東華東院現時仍有骨科部, 但只限舊症覆診及聯網醫院轉介過去. 東華東院都幾好架, 有物理治療部, 任何科目收費平, 正因為是慈善醫院..
, 康復後要捐款比番佢地最好啦 !
你在九龍區可以試吓東華三院附屬既骨科及普通科服務. 胃痛是否空腹吃了止痛藥呀? 要飽食至好吃止痛藥 !
.
.

沒有留言:

張貼留言